Fett asm :>

Hellu there. <.< Idag var jag och mina föräldrar på nydala. :3 Det var superväder. Köpte mig en strips-meny och glass innan vi for och handla på mariehem. Efter det for vi till morfar. Där stanna vi i typ nån halvtimme(jag plocka även upp hans äpplen som ramla ner(iaf till hälften innan hans granne kom..)innan dom skjutsa mig till Jossi ^^ Vi spela kort, spel, "höll på med mobilerna", jag stanna även över på middag innan vi såg The human centipede. Trodde den skulle vara vidrigare än den var, fast, den var faktiskt bara sjuk :s Till alla som gillar och se på vidrigt äckliga "skräckfilmer"(som man inte ens blir rädd av)borde se den. x'd Sen kom mina föräldrar och hämta mig och nu sitter jag här. Måste snabb-duscha efter det här inlägget och skynda mig till sängs, vi ska ju upp astidigt imorrn och fara senast 9 för vi ska va framme vid Skelleftehamn ca 11, travet börjar ju 12 xd Vi kommer även stanna där resten av dan me(och därmed sova över där). För er som följer bloggen vet ni ju att vi var ju på trav i Skelleftehamn tidigare den här sommarn och jag vann båda gångerna jag satsa? :DDD Hoppas jag får lika tur imorrn xd Fast senaste gången var det ju på kvällstid. Imorrn blire ju under dan :3 Men aja, herrå ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0