Dålig bloggning, i know

Tjena. Vet att jag bloggat dåligt, men inget har hänt nästan. xD En av våra grannar som har hund har erbjudit oss att få gå ut med den den här veckan varje dag mellan 1-3 nånstans tackvare att dom inte kan det just då? Så igår och idag gick jag och mamma ut med den. Fast, de är lite drygt ändå när den ibland ska va så olydig, fastän den är typ 77 i människor(11 hundår)? xd Fast idag när vi skulle ta in den så rentav VÄGRA den, så då tog vi den till våran baksida i säkert 20 min. Sen runt kl 4 idag for jag och mamma till tandläkarn, dom kolla bara min bettskena på typ 5 min sen for vi hem igen, min syrra var även här när vi tagit selda(hunden)in till oss, sen efter middan for hon. :P Och ouff, vädret är så sjuuukt härligt nu, i lavv it ^^ Btw, Knut kommer inte ha internet så mkt nu, så förvänta er ingen "storbloggning" från hans sida dom senaste dagarna xd Nu ska jag dra hejss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0