Dagen = in my <3

Tjudiloo. Sry för dålig bloggning, men igår hann jag inte skriva nåt.. Då kl 3 for jag ut med Carro och Hannah tills kl 5. Vi for runt och cykla, stanna ibland osv. Helt mys :3 Vi for även hem till Hanna och drack vatten och såg klart Tyra Banks show innan vi for ut igen till konsum och köpte Chips och dricka, sen halv 5 for vi till nåt ställe och drack upp och åt och ja.. Mys c: Sen 5 for jag hem och åt asgott :D Sen for jag till konsum och köpte popcorn, for hem och gjorde mig iordning inann runt 20 i 7 då mina föräldrar skjutsa mig till teg till Celina där hon och Rebbe var. Sen förr eller senare kom Ebba(z), Diana, Julia och hennes kompis Tea, Moa D, Towe och lill-josse. Diana hade tagit med sig melon som vi åt upp. xd Vi åt även upp hennes godis. c: Rebbe börja poppa popcorn maaassa som hon sen hedde upp i en BIGA- popcornskål. :D På det hedde vi chees ballz. xd Sen gjorde vi affro på Rebbe. xd Tillslut orkade vi inte vänta på att dom andra skulle komma också så vi börja se Mean Girls utan dom. Fast sen kom Johanna och Moa G under filmen. Den var typ kul xd Sen efter filmen drog vi ut runt Expo och körde några konfa-lekar(asså lekar vi hade under lägret osv.), sen körde vi en ny sorts kurragömma; baklänges-kurragömma. Hur den gick/går till orkar jag inte säga. xp Sen ville några andra ville köra kurragömma med dunk som inte blev av. Sen runt halv 12 for alla hem.. Hoppashoppas det blir mer film-kvällar/återträffar med konfa-gruppen. ;D

"ovanför" ängen då jag, carro och hannah satt och ba chilla


carro gör fart åt mig och hannah på en "biga-gunga" på nån random-mini-lekpark.
jag gled på gungan, fail D:


just innan jag for hem då vi satt och åt chips+drack och ba chilla ;]
< jag - hannah - carro >

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0