Dag, kväll, natt, morgon med Jossi = asm!

Hellu there. Sitter hos Jossan. :P Vi ska snart kanske se film ^^ Idag var jag och hon på stan(efter jag och pappa gick ut med hunden). Det ägde xd Helst när man såg/träffa folk från bla konfan(Towe, Julia, Vickan träffa ja, sen såg jag Johanna(ledarN)och Diana), Elias(syrrans kille)kom även förbi och snacka med oss när vi satt utanför Frasses. Lite scary Oo Köpte mig även kläder :D Iaf, efter vi hängt på stan i ca 3 tim kanske? Så for vi till henne och ba chilla. (A) Nämen, vi såg på tv, spela kort, åt middag, fortsatte se på tv(Jerry Springer is tha shiet :>), sen såg vi Eden Lake, sen såg vi en bit av The Hounting In Connecticut innan vi for ner och åt glass, sen när vi börja se på Unrest kom Amandish och vi börja poppa popcorn, deras mamma fick va "köks-slav" åt oss(hon fixa tex dricka, popcorn)medans vi spela kort. ^^ Tyckte lite synd om henne.. Aja, sen såg vi Unrest och nu typ sitter vi här. :D Vi väntar på att jävla seg-ner-laddade-filmerna ska bli klara nångång. -.- >< Ska ju sova över här om jag inte känner för att TOTALT jävlas och ringa hem typ mitt i natten ba TJA :] Dååå lär jag nog stanna här forever-and ever ._. Men nuu ska vi gå och ha lite..kul med Amanda i hennes rum >> (misstolk ftw <3) bye :>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0