Bara mys

Hellu. Idag for jag, mina föräldrar och syrran till min äldsta farbror's och hans familjs stuga. Farmor var också där och deras(min(älsta)farbror och hans fru)älsta son(Niklas)kom även senare. Iaf, vi var där vid typ 1 och stanna tills halv 9 tror jag? Under dom timmarna åkte jag och farbror motorbåt, vi snacka, såg på tv, fika, sola osv. Vi stanna även över på god middag men tackvare att jag inte fick så mycket sömn inatt(kom ju hem sent igår x'd)så var jag helt trött, så somna på deras soffa i säkert 1 timme efter middan! x3 Under den timmen hann Niklas och Farmor fara. Iaf, kvällen spendera vi med Sequense, för alla er som inte kört spelet = GÖR DET. Den äger :D Sen for vi hem ja.. Imorrn ska egentligen jag och mina föräldrar till Stockholm, men det blir inget för morfars cancer.. Men hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0