Äntligen! :D

Ehhe, alltså pappa har försökt skicka över alla bilder från hans dator till min, men det har inte funkat? Så tog ist nyss kameran och sladden och pressa in allt på egen hand x3 -stolt-
Så här kommer bilder från när vi var i stugan:

köpte i vilhemina:


failbild för alla myggor som rapa sönder ._.








brorsan hugger ved, ye






vi var überstolta över våran biga-fisk brorsan o farsan fick upp, live with it




Bild tagen från kvällen jag kom hem från konfan(7 aug), jag och mina kusiner äger er i kortspel ;]
Face på mig btw..



Btw var det maaassa konfa-bilder jag också "fick", men som sagt: vill ni se alla konfa-bilder jag både snott/fått/tagit osv: kolla min bdb EllanPellan(om du inte hava bdb be om gästlösenord :>)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0